مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مدیریت دانش سازمانی چیست و از کجا می توان آن را پیدا کرد؟

درست مانند انسانها ، اعضای قبیله فیلها به طور صریح و معنادار با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. حافظه فیل ها می تواند تا 50 سال طول بکشد. به عنوان مثال ، آنها می توانند محل سوراخ های آبیاری صدها مایل دورتر را به خاطر بیاورند - که در ساوانا بسیار مفید است. سازمان خود را مانند یک قبیله فیل تصور کنید که دارای دانش ارزشمندی برای تصرف و اشتراک گذاری است.

مدیریت دانش در سازمان مجموع تمام دانش موجود در یک سازمان است که می تواند ارزش تجاری را ارائه دهد. ممکن است از مالکیت معنوی ، دانش محصول ، درس های شکست و موفقیت ، کنفرانس ها یا ارتباطات با مشتری ، فقط برای ذکر چند منبع استفاده شود. دانش همیشه توسط افراد آموخته ، حفظ و منتقل می شود ، بنابراین مسئولیت اصلی منابع انسانی (HR) کمک به مدیریت این دانش است.

یک رویکرد برای به دست آوردن دانش سازمانی ، مخازن به عنوان بخشی از تلاش مدیریت دانش است. این امر بسیار مهم است اگر بخواهید هر بار که کارمندی ترک می کند ، از دست دادن 42 درصد از اطلاعات شرکت مربوط به نقش شغلی جلوگیری کنید. و از آنجا که بطور متوسط ​​200 ساعت غیرمولد در محل کار به دلیل عدم دسترسی به دانش مربوطه صرف می شود ، ارزش سرمایه گذاری در این زمینه مهم از منابع انسانی را دارد.

انواع دانش و مدیریت دانس سازمانی

مدیریت دانش در سازمان را می توان به سه نوع اصلی تقسیم کرد:

دانش صریح

دانش صریح به راحتی مستند و غیرقابل انکار است ، مانند رویه ها و خط مشی ها ، عملکرد محصول و خدمات ، وظایف گام به گام ، تحقیق و محتوا. به احتمال زیاد توسط نویسندگان فنی ، استراتژیست های محتوا ، طراحان آموزشی و معماران اطلاعات مستند شده است.

دانش ضمنی

دانش ضمنی یک حس آموخته شده از دانش عملی است که بیان آن سخت است ، مانند نحوه تعمیر سیستم کامپیوتری. این حوزه متخصصان موضوعی شماست ؛ درون سر کارکنان خود نگه داشته می شود ؛ و از طریق آموزش ، راهنمایی و اجتماعات عملی منتقل می شود. به گفته Nonaka & Takeuchi ، "دانش ضمنی دانش تجربه است و تمایل به ذهنی و فیزیکی دارد. این درباره "اینجا و اکنون" است ، مربوط به یک زمینه عملی خاص است. "

مدیریت دانش ضمنی

دانش ضمنی یا دانش نهفته ، تجربه ای شهودی و نهفته است. قابل وصف نیست ، اما وقتی آن را مشاهده می کنید ، مانند تجربه کارکنان ارشد ، متخصصان موضوعات ، ماهیت روابط حرفه ای و فرایندهای نهادی ، آن را می دانید. از طریق روابط اجتماعی منتقل می شود.

 

منابع دانش

اکنون که می دانیم چه نوع دانش باید مورد توجه قرار گیرد ، منابع احتمالی دانش را بررسی خواهیم کرد. دانش تقریباً در هر جایی از سازمان شما یافت می شود و در اشکال ملموس و نامشهود زیادی وجود دارد. مثلا:

·        فردی - دفترچه یادداشت شخص ، اسناد و پرونده های گم شده ، سوالات و شکایات مشتری یا حافظه فرد. اینها منابع خوبی برای دانش ضمنی هستند.

·        گروه/جامعه - جوامع عملی ، جوامع ممتاز ، تیم های پروژه ، تیم های داخلی ، گروه های آموزشی ، برنامه های راهنمایی. اینها منابع خوبی از دانش صریح ، ضمنی و ضمنی هستند.

·        ساختاری - روالها ، فرایندها ، فرهنگ ، روشهای سنتی انجام کارها ، سیستم های فناوری اطلاعات ، تامین کنندگان. اینها منابع دانش ضمنی هستند.

·        حافظه سازمانی - دانش کل سازمان شما. این می تواند در دستورالعمل ها ، مقررات ، گزارش ها ، تحقیقات بازار ، سوابق و داده ها موجود باشد. اینها منابع خوبی برای ترکیبی از دانش ضمنی و صریح هستند.

یک مثال روشن از منابع فردی ، سازمانی و ساختاری دانش ضمنی و ضمنی ، آن چیزی است که می تواند از نشت نفت BP در سال 2006 در خلیج پرودوه جلوگیری کند. این نشت به مدت 5 روز کشف نشد و منجر به کمبود سوخت در پمپ بنزین های ایالات متحده شد - چه برسد به اینکه 900000 لیتر نفت به اقیانوس ریخته شود.

دلیل این فاجعه چیست؟ یک کارمند باتجربه و واجد شرایط با دانش تخصصی شرکت را ترک کرده بود و کارمند به دلایل بودجه جایگزین نشده بود. این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند از وقوع فاجعه جلوگیری کند.

عدم ثبت این نوع دانش ، این خطر را ایجاد می کند که کارکنان آینده اشتباهات گذشته را تکرار کرده و صدها میلیون دلار از دست بدهند. و با این حال یک سوم متخصصان منابع انسانی می گویند که شرکت های آنها دانش تخصصی را جمع آوری و به اشتراک نمی گذارند.

مخازن دانش

بنابراین در حال حاضر چه کاری می توانیم انجام دهیم تا چنین دانش مهم و تخصصی را در سازمان های خود ثبت کنیم؟ این دقیقاً همان چیزی است که مخازن دانش برای آن ایجاد شده است.

کریس کیمبل ، دانشیار مدرسه بازرگانی Kedge ، تعریف مخزن دانش را "یک سیستم کامپیوتری است که به طور مداوم دارایی های دانش یک سازمان را ضبط و تجزیه و تحلیل می کند."

دانش را می توان در بسیاری از نقاط ضبط کرد ، اما به احتمال زیاد در یک مدیریت دانش نگهداری می شود

مدیریت استراتژیک در مقابل برنامه ریزی استراتژیک

من عمداً از کلمات مدیریت استراتژیک و نه برنامه ریزی استراتژیک استفاده کرده ام. وبستر برنامه ریزی را به عنوان "یک اقدام پیشنهادی یا مورد نظر ، یا یک طرح تدوین شده که مراحل عمل را تعیین می کند" تعریف می کند. آکسفورد برنامه ریزی را "روش تدوین شده یا سازماندهی شده ای که به وسیله آن یک کار باید انجام شود" تعریف می کند. با این حال ، وقتی به مدیریت فکر می کنیم ، تمایل داریم به رویکرد سیستمی برای بهینه سازی سازمان فکر کنیم.

برنامه ریزی استراتژیک هنوز دارای فرایندی مجزا ، مجزا و مستقل از کسب و کار یک سازمان است. در حالی که مدیریت استراتژیک شامل برنامه ریزی ، اجرا ، ارزیابی ، نگهداری مداوم و تعدیل استراتژی سازمان است. از آنجا که من معتقدم مدیریت استراتژیک یک جنبه لاینفک از مشاغل یک سازمان است و نه تنها یک بار در هر سه سال عقب نشینی ، من از واژه مدیریت استراتژیک در طول این مقاله استفاده کرده ام.

مزایای مدیریت استراتژیک

اولین دلیلی که اکثر سازمانها برای داشتن یک فرایند مدیریت استراتژیک بیان می کنند این است که مسئولیت هیئت مدیره را بر عهده دارد.

نیروهای ارزیابی عینی را مجبور می کند

مدیریت استراتژیک رشته ای را فراهم می کند که به هیئت مدیره و مدیریت ارشد این امکان را می دهد که در واقع یک قدم از مشاغل روزمره به عقب بردارند تا در مورد آینده سازمان فکر کنند. بدون این نظم و انضباط ، سازمان بدون توجه به تصویر بزرگتر می تواند صرفاً از طریق شماره یا مشکل بعدی کار کند.

چارچوبی را برای تصمیم گیری ارائه می دهد

استراتژی چارچوبی را فراهم می کند که در آن کلیه کارکنان می توانند تصمیمات عملیاتی روزانه خود را اتخاذ کرده و درک کنند که این تصمیمات همه سازمان را در جهت واحدی سوق می دهد. این امکان وجود ندارد (نه واقع بینانه و نه مناسب) که هیئت مدیره از تمام تصمیماتی که مدیر اجرایی باید بگیرد مطلع باشد ، همچنین این امکان وجود ندارد (و نه واقع بینانه یا عملی) که مدیر اجرایی از تمام تصمیماتی که کارکنان اتخاذ می کنند مطلع باشد.

استراتژی چشم انداز آینده را ارائه می دهد ، هدف و ارزش های یک سازمان را تأیید می کند ، اهداف را تعیین می کند ، تهدیدها و فرصت ها را روشن می کند ، روش هایی را برای استفاده از نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف (حداقل) تعیین می کند. به این ترتیب ، چارچوب و مرزهای مشخصی را تعیین می کند که می توان در آن تصمیم گیری کرد. تأثیر تجمعی این تصمیمات (که می تواند به هزاران نفر در طول سال برسد) می تواند تأثیر بسزایی در موفقیت سازمان داشته باشد. ارائه چارچوبی که در آن مدیر اجرایی و کارکنان بتوانند این تصمیمات را اتخاذ کنند به آنها کمک می کند تا تلاش های خود را بر مواردی که به بهترین نحو از موفقیت سازمان حمایت می کند ، متمرکز کنند.

پشتیبانی از درک و خرید

اجازه دادن به هیئت مدیره و کارکنان در بحث راهبردی آنها را قادر می سازد تا جهت ، دلیل انتخاب آن جهت و مزایای مرتبط را بهتر بشناسند. برای برخی از مردم فقط دانستن کافی است. برای بسیاری از مردم ، برای به دست آوردن حمایت کامل آنها نیاز به درک آنها دارد.

اندازه گیری پیشرفت را فعال می کند

یک فرایند مدیریت استراتژیک سازمان را مجبور می کند تا اهداف و معیارهای موفقیت را تعیین کند. تنظیم معیارهای موفقیت مستلزم این است که سازمان ابتدا تعیین کند که چه چیزی برای موفقیت مستمر آن اهمیت دارد و سپس اهداف را تعیین کند و این اقدامات مهم را در مقابل هیئت مدیره و مدیریت ارشد نگه دارد.

دیدگاه سازمانی را ارائه می دهد

پرداختن به مسائل عملیاتی به ندرت به کل سازمان و به هم پیوستگی اجزای مختلف آن نگاه می کند. مدیریت استراتژیک یک دیدگاه سازمانی را در نظر می گیرد و همه اجزا و روابط متقابل بین آن اجزا را بررسی می کند تا بتواند استراتژی ای را ارائه دهد که برای کل سازمان بهینه باشد و نه یک جزء واحد.

معایب مدیریت استراتژیک

یکی از انتقادهای عمده به مدیریت استراتژیک این است که سازمان را ملزم می کند تا محیط آینده را برای توسعه برنامه ها پیش بینی کند ، و همانطور که همه می دانیم ، پیش بینی آینده کار ساده ای نیست. اعتقاد بر این است که اگر آینده آنطور که پیش بینی می شد رخ ندهد ، ممکن است استراتژی اتخاذ شده را باطل کند. تحقیقات اخیر انجام شده در بخش خصوصی نشان داده است که سازمانهایی که از فرآیند برنامه ریزی استفاده می کنند ، عملکرد بهتری نسبت به سازمان هایی که برنامه ریزی نمی کنند - صرف نظر از اینکه آیا آنها واقعاً به هدف مورد نظر خود رسیده اند یا نه ، دارند. علاوه بر این ، انواع مختلفی وجود دارد.

8 راه برای افزایش بهره وری تولید

فرآیندهای تولید را نمی توان یک شبه بهینه کرد. پایدارترین راه به دنبال بهبودهای افزایشی است که همه را قادر می سازد تا با تغییرات همگام شوند.

گذشته از محاسبه بهره وری مولد ارائه شده در بالا، شرکت ها می توانند از معیارهایی مانند اثر کلی تجهیزات برای شناسایی مناطق مشکل دار و پیگیری پیشرفت ها استفاده کنند. به طور مشابه، چگونه تیم های نگهداری می توانند از MTTR و MTBF برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنند.

برای افزایش بهره وری تولید بیایید نگاهی به مراحل مختلفی که می توانید برای بهبود سطح کلی کارآیی و دستیابی به تولید کارآمد انجام دهید، بیندازیم.

1. با استانداردسازی فرایندهای تولید، گردش کار را بهبود بخشید

استانداردسازی فرایندهای تجاری مزایای زیادی دارد. در طبقه کارخانه، بزرگترین مزایا بهبود سطح بهره وری و کیفیت محصول ثابت است.

تولیدکنندگان در موقعیت منحصر به فردی قرار دارند که می توانند به راحتی تلاشهای استانداردسازی خود را در مقیاس وسیع انجام دهند. آنها می توانند با استانداردسازی فرایندهای اصلی در یک طبقه واحد شروع کنند. هنگامی که آنها آماده هستند، می توانند آن را در طبقات دیگر گسترش دهند و از دانش مشابه برای بهینه سازی فرایندها در سایر امکانات استفاده کنند.

استانداردسازی طبقه تولید می تواند شامل همه چیز از طرح خطوط تولید تا نحوه وارد کردن اطلاعات دارایی ها به نرم افزارهای نگهداری تا نحوه انجام بازرسی های بصری در طول کنترل کیفیت باشد.

ایده این است که کارآمدترین روش کار را تعریف کرده و مطمئن شوید که همه بهترین شیوه ها را دنبال می کنند.

2. تنگناهای تولید را پیدا کرده و از بین ببرید

یک راه عالی برای افزایش توان بدون خرید تجهیزات بیشتر یا استخدام افراد بیشتر، یافتن و رفع تنگناهای تولید است. آنها معمولاً به تنگناهای خط تولید، تنگناهای زنجیره تامین و تنگناهای کارکنان تقسیم می شوند.

یافتن تنگناهای تولید ممکن است شما را ملزم به انجام موارد زیر کند:

·        فرآیندهای تولید خود را ترسیم کرده و بررسی کنید

·        با توان ماشین های مختلف بازی کنید و بررسی کنید که آیا سطح تولید را افزایش می دهد یا خیر

·        فرآیندها/ایستگاه های کاری/ماشین هایی را که طولانی ترین صف ها را دارند و دائماً عقب مانده هستند جستجو کنید

·        به دنبال ماشین هایی باشید که قبلاً با تمام ظرفیت کار می کنند یا آنهایی که زمان انتظار زیادی دارند

وقتی شرکتی تنگنایی را شناسایی می کند، انجام تجزیه و تحلیل علت اصلی برای درک علت ایجاد آن ضرری ندارد.

3. تعمیر و نگهداری تجهیزات فعال را اجرا کنید

خرابی غیرمنتظره ماشین یکی از بزرگترین، اگر نه بزرگترین علت ناکارآمدی تولید است. حقیقت تلخ این است که اکثر خرابی های دستگاه قابل پیشگیری هستند. بیشتر اوقات، خرابی ها پیامدهای مستقیم نگهداری واکنشی هستند. به عبارت دیگر، دارایی چک و نگهداری منظمی دریافت نمی کند که بتواند آن را در شرایط کاری خوب نگه دارد. قبل از اینکه بتواند مورد توجه قرار گیرد، باید خراب شود.

این امر با اجرای یک استراتژی تعمیر و نگهداری فعال به راحتی قابل اجتناب است. بر اساس تجربیات ما، سازندگان با پیاده سازی سیستم CMMS و استفاده از آن برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بیشترین موفقیت را کسب کرده اند. بعداً، وقتی احساس آمادگی می کنند، می توانند به استراتژی های پیشرفته تری مانند نگهداری پیش بینی منتقل شوند.

با رعایت این 13 مرحله ساده، یک برنامه موثر پیشگیری از تعمیر و نگهداری سریع را پیاده کنید!

از Midwest Materials، یکی از مشتریان ما که محصولات فولادی ورقه ای تولید می کند، استفاده کنید. آنها سالانه 1 میلیون دلار در زمان خرابی به دلیل تولید از دست رفته از دست می دادند. آنها تصمیم گرفته اند Limble CMMS را پیاده کنند و کارهای پیشگیرانه بیشتری را آغاز کرده و به طور م .ثر کارایی تولید خود را بهبود بخشند. می توانید سفر آنها را اینجا تماشا کنید.

4. روی آموزش و مشارکت کارکنان سرمایه گذاری کنید

نیروی کار تولیدی قطع شده بهره وری کلی را کاهش داده و گردش مالی را افزایش می دهد. در حقیقت، صنعت تولید یکی از بالاترین نرخ گردش مالی را دارد که 2 در 5 شرکت تولیدی نرخ گردش آن را بیش از 20 درصد گزارش کرده اند.

هیچ مرکز تولیدی نباید چند هزار دلار برای آموزش استخدام جدید هزینه کند، زیرا آنها در یک یا دو سال دیگر ترک می کنند. اگر می خواهید بهره وری را به حداکثر برسانید و در بازار رقابتی بمانید، کاهش آموزش نیز گزینه ای نیست.

یکی از دلایلی که باعث تغییر کارگران کارخانه می شود این است که آنها مشارکت ندارند. بر اساس گزارش Gallup's State of the American Workplace، تنها 25 درصد از کارگران تولیدی احساس کار می کنند و این کمترین مشاغل در ایالات متحده است. حقوق و دستمزد و شرایط کار را کنار بگذاریم، اما به نظر می رسد که درمان گردش مالی بالا در یافتن راه هایی برای ایجاد انگیزه در کارگران کارخانه و نشان دادن تلاش آنها مهم است.

5. شناسایی و کاهش ضایعات

ما نمی توانیم در مورد کاهش ضایعات در یک طبقه تولید بدون صحبت در مورد تولید ناب صحبت کنیم. بسیاری از روشهای ناب وجود دارد که از طریق بهبود مستمر به حذف ضایعات کمک می کند. برخی از روشهای جامع هستند که می توانند در کل امکانات مورد استفاده قرار گیرند، در حالی که دیگران بر مناطق خاصی مانند مدیریت موجودی یا جریان تولید متمرکز شده اند.

6. بهینه سازی طرح گیاه با استفاده از تولید سلولی

ایده تولید سلولی این است که فرآیند تولید را با ساختارشکنی محصول به قطعاتی که می توان بصورت گسسته در یک دنباله تولید کرد، به مراحل تقسیم کرد. بر اساس آن مراحل، شما کارگران و ماشین آلات را با استفاده از چیدمانی که جریان مستمر تولید در تأسیسات شما را تسهیل می کند، به سلول تبدیل می کنید. رایج ترین چیدمان ها طرح مستقیم، مارپیچ، دایره ای و U شکل هستند.

مدیریت دارایی: برای مدیریت پول خود از متخصصان کمک بگیرید

نکته تحریریه: مشاور Forbes ممکن است کمیسیون فروش از طریق پیوندهای شریک در این صفحه دریافت کند ، اما این بر نظرات یا ارزیابی ویراستاران ما تأثیر نمی گذارد.

چالش مدیریت دارایی: برای مدیریت پول خود از راهنمای متخصص کمک بگیرید

طبق گفته مرکز مشاوره مدیریت غزال مدیریت دارایی یک تجارت غول پیکر است. بر اساس موسسه Thinking Ahead موسسه ویلیس تاورز واتسون ، در سال 2019 ، 500 مدیر بزرگ دارایی در سراسر جهان بر دارایی 104.4 تریلیون دلار نظارت داشتند.

این اعداد استراتوسفری ممکن است باعث شود واژه مدیریت دارایی فراتر از دنیای شما به نظر برسد. اما مدیریت دارایی یک خدمات مالی است که می تواند به نفع کسانی باشد که دارایی خالص کوچک یا بزرگ دارند.

تعریف مدیریت دارایی

مدیریت دارایی خدمات مدیریت پول مشتری است. در اصل ، این به معنای شناسایی اهداف مالی مشتری و سپس تلاش برای دستیابی به این اهداف از طریق مدیریت نمونه کارها - خرید و مدیریت سهام ، اوراق قرضه و وجوه است.

مشتریان مدیریت دارایی می توانند از افراد عادی گرفته تا سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های دولتی بزرگ و کوچک متغیر باشند. به طور مشابه ، شرکت هایی که خدمات مدیریت دارایی ارائه می دهند می توانند شرکت های بزرگ یا فعالیت های یک نفره باشند.

چالش مدیر دارایی چیست؟

مدیر دارایی یک متخصص مالی است که پول و اوراق بهادار را از طرف مشتری مدیریت می کند ، با هدف افزایش ارزش دارایی ها. مدیران دارایی ها با نام های زیادی شناخته می شوند: مشاوران سرمایه گذاری ، مشاوران مالی ، مدیران ثروت ، مدیران ثروت نهادی ، مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده (RIA) ، مشاوران روبو و کارگزاران بورس ، که تنها تعدادی از آنها را نام می بریم.

کارولین هیل ، مدیر دارایی در Sage Rutty Inc. ، یک شرکت خدمات مالی مستقر در روچستر ، نیویورک می گوید: "صنعت مالی از کلمات پر سر و صدا استفاده می کند و گیج کننده است." که به سرمایه گذاران عادی پاسخ می دهد.

مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده RIA یک فرد یا شرکت است که از نظر قانونی متعهد است که هنگام ارائه مشاوره و مدیریت سرمایه گذاری ، منافع مشتری را در نظر داشته باشد. RIA ها به جای کمیسیون فروش ، با هزینه سالانه جبران می شوند.

دلالان سرمایه گذاری یک کارگزار سرمایه گذاری یک فرد یا شرکت ثبت شده است که از طریق کمیسیون فروش برای معاملات ، مانند خرید و فروش سرمایه گذاری ، جبران می شود.

مشاوران مالی مشاوران با مشتریان برای ایجاد اهداف مالی و ایجاد سبد سرمایه گذاری که برای تحقق این اهداف مناسب است ، همکاری می کنند. هیچ قانونی در مورد اینکه چه کسی می تواند خود را مشاور مالی بنامد وجود ندارد. برخی ممکن است مانند RIA عمل کنند و برخی دیگر ممکن است به عنوان کارگزار عمل کنند. حتماً از مشاوران مالی بالقوه بپرسید که چگونه غرامت دریافت می کنند و اگر امانتدار هستند تعیین کنند که آیا تعهد قانونی دارند که منافع شما را بر منافع خود ترجیح دهند.

به گفته اریک الکساندر ، مشاور مالی گروه درآمد Benchmark در ریچاردسون ، تگزاس ، مدیران دارایی نیز همانطور که نام های زیادی دارند ، کلاه زیادی بر سر می گذارند. با این حال ، "در سطح بالایی ، یک شرکت مدیریت دارایی سه وظیفه اساسی را انجام می دهد." این شامل:

·        دسترسی سرمایه گذاران روزمره به مدیران پول نهادی ، حتی زمانی که لزوماً پول سطح نهادی ندارند.

·        به عنوان متخصص در بخش بازار خود خدمت می کنند تا بتوانند در صورت لزوم تغییرات مناسبی را در سبد مشتری ایجاد کنند.

·        ارائه بستری برای سایر مشاوران مالی برای برآوردن نیازها و اهداف مشتری خود.

مشاوران مالی فردی ممکن است با شرکت های مدیریت دارایی برای دسترسی به تیم بزرگتر و تخصصی تر برای کمک به مدیریت برنامه های سرمایه گذاری مشتری همکاری کنند. الکساندر می گوید: "این به مشاور سرمایه گذاری کمک می کند تا توجه خود را به مشتری متمرکز کند."

هزینه مدیریت دارایی چقدر است؟

هزینه ها برای مدیران دارایی و استراتژی های مدیریت دارایی متفاوت است. به عنوان مثال ، یک مدل سرمایه گذاری فعال هزینه های بیشتری نسبت به مدل سرمایه گذاری غیرفعال و مبتنی بر شاخص خواهد داشت.

در اینجا نحوه متداول ترین هزینه های مدیریت دارایی تجزیه می شود:

·        هزینه های مدیریت سرمایه گذاری فعال بسته به مدیر دارایی و میزان دارایی های موجود در مجموعه سرمایه گذاری ، این هزینه ها می تواند متفاوت باشد. به طور معمول ، مدیران دارایی 1 درصد هزینه سالانه دریافت می کنند. این بدان معناست که سبد سرمایه گذاری 100،000 دلار سالانه 1000 دلار برای هزینه مشاوره هزینه دارد.

·        هزینه های مدیریت غیرفعال مدیران دارایی که از مدل سرمایه گذاری منفعل استفاده می کنند ، بدین معنا که پول مشتری را در صندوق های شاخص قرار می دهند که معیارهای اصلی مانند S&P 500 را به صورت سالانه کمتر هزینه می کنند. هزینه های معمول مدیریت غیرفعال بین 0.20 تا 0.50 درصد به طور سالانه متغیر است ، بنابراین 200 تا 500 دلار در سال برای یک سبد 100000 دلار.

·        هزینه های مدیریت مشاوره Robo. مدیران دارایی در شرکت های سرمایه گذاری موسوم به robo-مشاور از الگوریتم هایی برای مدیریت مجموعه مشتریان خود به جای انسان استفاده می کنند. هزینه های معمول سالانه مدیریت دارایی برای مشاوران روبو بین 0.25 تا 0.50 درصد از دارایی های مدیریت شده به طور سالانه متغیر است. این مبلغ به ازای 250 دلار تا 500 دلار در سال با 1 دلار درآمد دارد

چه چیزی یک دفتر بزرگ را ایجاد می کند؟

چه دفاتر C-suite داشته باشید و چه جایگاه کار را برای کل کارکنان خود پر کنید ، صندلی و میز اداری دو مهمترین مبلمانی هستند که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. ما بهترین مواد را برای صندلی های اداری خوب پوشش دادیم ، بنابراین اکنون ، بیایید وارد حوزه میزها شویم.

پیدا کنید کدام میز اداری برای شما مناسب است.

کارکنان آسایش و کیفیت می خواهند

نیروی کار شما مهمترین دارایی شما است و کارمندان شما کسانی هستند که ساعت ها در روز در حالی که در دفتر هستند از میز خود استفاده می کنند. بله ، شما مبلمان دلپذیر می خواهید ، اما اگر برای کارکنان شما این کار را انجام ندهید ، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که همه چیز را از بهره وری کارکنان گرفته تا میزان رضایت شغلی تحت تأثیر قرار دهد. در وهله اول ، نیازهای آنها را در انتخاب این مبلمان در نظر بگیرید. شاید یک نظرسنجی از منظر نیروی کار شما وضعیت خوبی را مطالعه کند.

آنها چیزی راحت می خواهند و شما چیزی با دوام می خواهید که بودجه را خراب نکند ، اما همچنین قبل از آماده شدن برای ارتقاء نیاز به جایگزینی نداشته باشید. بنابراین اجازه دهید نگاهی به گزینه های موجود بیندازیم.

میز و مبلمان چوبی

کیفیت مواد چوبی برای ساخت میز و مبلمان اداری بسیار متفاوت است. چوب های سختی مانند چوب ماهون ، گردو ، گیلاس یا بلوط از دیرباز در ادارات اصلی بوده اند و در طرح های بسیار خود بسیار زیبا هستند. با این حال ، با کیفیت بالای میزهای چوبی جامد ، هزینه های بالایی به همراه دارد. برای به حداقل رساندن این امر ، میزهایی که با روکش چوب سخت روی تخته خرده چوب ساخته شده اند ، روی سطح قرار گرفته اند. همانطور که انتظار می رود ، با قیمت کمتر چنین گزینه هایی ، کیفیت پایین تری همراه است. این میزها تا زمانی که از گزینه های چوب جامد استفاده نمی کنند ، از استفاده سنگین جلوگیری می کنند و به همین دلیل ، شاید قبل از اینکه بودجه شما آماده شود ، نیاز به تعویض دارند.

با این حال ، چوب زیبایی بی نظیری را به هر دفتر ارائه می دهد و با تنوع عناصر طراحی در نجاری ، و انواع لکه ها و رنگ ها ، عملاً هیچ چیزی وجود ندارد که یک میز چوبی از نظر طراحی مناسب نباشد.

یک میز و مبل اداری شیشه ای می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

مبلمان اداری شیشه ای

با استفاده از شیشه برای میز و مبلمان اداری مرانتی تعادلی وجود دارد. آنها تا آنجا دوام دارند که احتمالاً مانند چوب نمی پوشند ، اما ترکیبی از محکم و شکننده هستند. آنها مجموعه کاملی از تنظیمات را ارائه می دهند و آنها را برای پروژه های خلاق یا چند منظوره بهینه می کند. اما آنها را در محیطی سخت تر - مانند تولید یا استفاده از ترافیک زیاد - قرار دهید و خطر شکستگی لازم است در نظر گرفته شود. شیشه مقاوم می تواند خطرات ایمنی را تا حدودی به حداقل برساند ، اما بیشتر برای محیط های حرفه ای مناسب است.

چارچوب آنها می تواند بخشی از زیبایی باشد ، همچنین دارای پایه ها و قاب های فلزی یا چوبی است که می تواند زیبایی شیشه را جلوه دهد. موجود در رنگهای دودی ، رنگ آمیزی شده و یا حتی مات ، برای هر دفتر حرفه ای بسیار جذاب است.

مبلمان اداری فلزی

روندها تجدید حیات مواد فلزی در طراحی میز و مبلمان اداری مدرن را نشان می دهند و این یک گزینه بسیار متنوع است. فلز را می توان برای مجموعه ای از میزهای سفارشی شکل داد که واقعاً می توانند دفتر شما را به گالری هنری تبدیل کنند. یکی از با دوام ترین مواد ، قبل از اینکه این میزها واقعا فرسوده شوند ، آماده ارتقاء طراحی خواهید بود. اما سختی آنها به انعطاف پذیری زیادی منجر نمی شود ، که می تواند نقطه ضعف دفتر باشد که هر چند سال یکبار خود و نیازهای آن را دوباره اختراع می کند. با این حال ، با توجه به روش هایی که مبلمان سفارشی می تواند برای استفاده چند منظوره طراحی شود ، می توانید قبل از سفارش با کمی تفکر از انعطاف پذیری مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید. با این گزینه ، می دانید که سالها از سرمایه گذاری خوب خود استفاده خواهید کرد.

بسیاری از مبلمان اداری خوب درباره شما و کارکنان شما می گوید. از اولین میز تحریری که مشتریان شما هنگام ورود به پذیرایی می بینند تا قدرت و نفوذ میز اجرایی ، توجه به جزئیات و همچنین مصالح گویای کسب و کار شما است. شیک یا محکم ، فراگیر یا برجسته ، طراحی میز می تواند حال و هوای اتاق را تنظیم کند. میزهای شما درباره شرکت شما چه می گویند؟