مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مدیریت دارایی: برای مدیریت پول خود از متخصصان کمک بگیرید

نکته تحریریه: مشاور Forbes ممکن است کمیسیون فروش از طریق پیوندهای شریک در این صفحه دریافت کند ، اما این بر نظرات یا ارزیابی ویراستاران ما تأثیر نمی گذارد.

چالش مدیریت دارایی: برای مدیریت پول خود از راهنمای متخصص کمک بگیرید

طبق گفته مرکز مشاوره مدیریت غزال مدیریت دارایی یک تجارت غول پیکر است. بر اساس موسسه Thinking Ahead موسسه ویلیس تاورز واتسون ، در سال 2019 ، 500 مدیر بزرگ دارایی در سراسر جهان بر دارایی 104.4 تریلیون دلار نظارت داشتند.

این اعداد استراتوسفری ممکن است باعث شود واژه مدیریت دارایی فراتر از دنیای شما به نظر برسد. اما مدیریت دارایی یک خدمات مالی است که می تواند به نفع کسانی باشد که دارایی خالص کوچک یا بزرگ دارند.

تعریف مدیریت دارایی

مدیریت دارایی خدمات مدیریت پول مشتری است. در اصل ، این به معنای شناسایی اهداف مالی مشتری و سپس تلاش برای دستیابی به این اهداف از طریق مدیریت نمونه کارها - خرید و مدیریت سهام ، اوراق قرضه و وجوه است.

مشتریان مدیریت دارایی می توانند از افراد عادی گرفته تا سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های دولتی بزرگ و کوچک متغیر باشند. به طور مشابه ، شرکت هایی که خدمات مدیریت دارایی ارائه می دهند می توانند شرکت های بزرگ یا فعالیت های یک نفره باشند.

چالش مدیر دارایی چیست؟

مدیر دارایی یک متخصص مالی است که پول و اوراق بهادار را از طرف مشتری مدیریت می کند ، با هدف افزایش ارزش دارایی ها. مدیران دارایی ها با نام های زیادی شناخته می شوند: مشاوران سرمایه گذاری ، مشاوران مالی ، مدیران ثروت ، مدیران ثروت نهادی ، مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده (RIA) ، مشاوران روبو و کارگزاران بورس ، که تنها تعدادی از آنها را نام می بریم.

کارولین هیل ، مدیر دارایی در Sage Rutty Inc. ، یک شرکت خدمات مالی مستقر در روچستر ، نیویورک می گوید: "صنعت مالی از کلمات پر سر و صدا استفاده می کند و گیج کننده است." که به سرمایه گذاران عادی پاسخ می دهد.

مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده RIA یک فرد یا شرکت است که از نظر قانونی متعهد است که هنگام ارائه مشاوره و مدیریت سرمایه گذاری ، منافع مشتری را در نظر داشته باشد. RIA ها به جای کمیسیون فروش ، با هزینه سالانه جبران می شوند.

دلالان سرمایه گذاری یک کارگزار سرمایه گذاری یک فرد یا شرکت ثبت شده است که از طریق کمیسیون فروش برای معاملات ، مانند خرید و فروش سرمایه گذاری ، جبران می شود.

مشاوران مالی مشاوران با مشتریان برای ایجاد اهداف مالی و ایجاد سبد سرمایه گذاری که برای تحقق این اهداف مناسب است ، همکاری می کنند. هیچ قانونی در مورد اینکه چه کسی می تواند خود را مشاور مالی بنامد وجود ندارد. برخی ممکن است مانند RIA عمل کنند و برخی دیگر ممکن است به عنوان کارگزار عمل کنند. حتماً از مشاوران مالی بالقوه بپرسید که چگونه غرامت دریافت می کنند و اگر امانتدار هستند تعیین کنند که آیا تعهد قانونی دارند که منافع شما را بر منافع خود ترجیح دهند.

به گفته اریک الکساندر ، مشاور مالی گروه درآمد Benchmark در ریچاردسون ، تگزاس ، مدیران دارایی نیز همانطور که نام های زیادی دارند ، کلاه زیادی بر سر می گذارند. با این حال ، "در سطح بالایی ، یک شرکت مدیریت دارایی سه وظیفه اساسی را انجام می دهد." این شامل:

·        دسترسی سرمایه گذاران روزمره به مدیران پول نهادی ، حتی زمانی که لزوماً پول سطح نهادی ندارند.

·        به عنوان متخصص در بخش بازار خود خدمت می کنند تا بتوانند در صورت لزوم تغییرات مناسبی را در سبد مشتری ایجاد کنند.

·        ارائه بستری برای سایر مشاوران مالی برای برآوردن نیازها و اهداف مشتری خود.

مشاوران مالی فردی ممکن است با شرکت های مدیریت دارایی برای دسترسی به تیم بزرگتر و تخصصی تر برای کمک به مدیریت برنامه های سرمایه گذاری مشتری همکاری کنند. الکساندر می گوید: "این به مشاور سرمایه گذاری کمک می کند تا توجه خود را به مشتری متمرکز کند."

هزینه مدیریت دارایی چقدر است؟

هزینه ها برای مدیران دارایی و استراتژی های مدیریت دارایی متفاوت است. به عنوان مثال ، یک مدل سرمایه گذاری فعال هزینه های بیشتری نسبت به مدل سرمایه گذاری غیرفعال و مبتنی بر شاخص خواهد داشت.

در اینجا نحوه متداول ترین هزینه های مدیریت دارایی تجزیه می شود:

·        هزینه های مدیریت سرمایه گذاری فعال بسته به مدیر دارایی و میزان دارایی های موجود در مجموعه سرمایه گذاری ، این هزینه ها می تواند متفاوت باشد. به طور معمول ، مدیران دارایی 1 درصد هزینه سالانه دریافت می کنند. این بدان معناست که سبد سرمایه گذاری 100،000 دلار سالانه 1000 دلار برای هزینه مشاوره هزینه دارد.

·        هزینه های مدیریت غیرفعال مدیران دارایی که از مدل سرمایه گذاری منفعل استفاده می کنند ، بدین معنا که پول مشتری را در صندوق های شاخص قرار می دهند که معیارهای اصلی مانند S&P 500 را به صورت سالانه کمتر هزینه می کنند. هزینه های معمول مدیریت غیرفعال بین 0.20 تا 0.50 درصد به طور سالانه متغیر است ، بنابراین 200 تا 500 دلار در سال برای یک سبد 100000 دلار.

·        هزینه های مدیریت مشاوره Robo. مدیران دارایی در شرکت های سرمایه گذاری موسوم به robo-مشاور از الگوریتم هایی برای مدیریت مجموعه مشتریان خود به جای انسان استفاده می کنند. هزینه های معمول سالانه مدیریت دارایی برای مشاوران روبو بین 0.25 تا 0.50 درصد از دارایی های مدیریت شده به طور سالانه متغیر است. این مبلغ به ازای 250 دلار تا 500 دلار در سال با 1 دلار درآمد دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد