خوب، 2020 اینجاست. و تا کنون، تفاوت چندانی با دسامبر 2019 ندارد. به همین دلیل است که از ده ها بازاریاب دیجیتال بهترین استراتژی های بازاریابی خود را در سال گذشته جویا شدیم - و پسر، آیا آنها را ارائه کردند.
در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که در صدر فهرست کارشناسان استراتژی بازاریابی در سال 2019 قرار دارد - و ما فکر می کنیم 16 بهترین استراتژی بازاریابی است که می توانید در سال 2020 استفاده کنید.
محتوا مدت زیادی است که پادشاه بوده است و سال 2019 تفاوتی نداشت. رابین بارندسن، رئیس بازاریابی دیجیتال در شرکت اجاره فضای اداری WehaveAnyspace، با استناد به ارقام گزارش روندهای سال 2019 موسسه بازاریابی محتوا، خاطرنشان کرد که 77 درصد از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا استفاده می کنند.
او گفت: «در واقع، اکثر بازاریابان محتوای B2B از داراییهای آموزشی برای پرورش سرنخها و ایجاد اعتماد مخاطبان استفاده میکنند، که برای بازاریابی درونگرا کاملاً ضروری است. "در مورد وبلاگ های اطلاعاتی، مقالات سفید یا آزمون ها فکر کنید."
ما احتمالاً در اینجا برای گروه کر موعظه می کنیم، اما، به طور کلی، برندها باید محتوایی ایجاد کنند که مرتبط، معتبر و البته به مخاطبان خود آموزش دهد.
پیتر ویلفارت، مدیر عامل آژانس دیجیتال Versandgigant، گفت که بازاریابان باید هر پیامی را در سال 2020 با کاوش در تجزیه و تحلیل و درک جمعیتشناسی، دستههای وابسته و بخشهای درون بازار شخصیسازی کنند. در یک لحظه بیشتر در مورد آن
او گفت: «تنها تعداد بسیار کمی از برندها استراتژی پیامرسانی شخصیسازی شده را اجرا میکنند. "و ما در مورد افزودن نام کوچک به پیام تبریک ایمیل خود صحبت نمی کنیم ... واقعاً در ذهن مشتری بالقوه خود جستجو کنید و کشف کنید که از چه چیزی می ترسند، آرزو می کنند و می خواهند."
در حالی که براک موری، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال seoplus+، موافق است که مصرفکنندگان باید احساس خاص بودن کنند، او استدلال میکند که اتوماسیون راهی است که میتوان پیش رفت، زیرا به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تبلیغاتی ایجاد کنند که به صورت پویا بر اساس هر کسی که جستجو میکند تغییر کند. و موری گفت، نتایج نشان می دهد که مصرف کنندگان این نوع سفارشی سازی را می خواهند.
موری افزود: «با این گفته، بهموقع بودن بخش مهمی از هر استراتژی است، زیرا کاربران ثابت کردند که هنوز نمیخواهند با محتوا بمباران شوند، به خصوص اگر حتی به آنها مربوط نباشد». "به طور کلی، تمام محتوا و نشانه گذاری شما باید مختصر و به راحتی قابل درک باشد تا اطمینان حاصل شود که کاربران شما با هر تعامل ارزش دریافت می کنند. شفافیت و احترام به حریم خصوصی کاربران نیز باید جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال باشد."
فرانک اسپیر، بازاریاب محتوا در پلاگین مسابقه وردپرس RafflePress، گفت که شخصی سازی استراتژی بازاریابی او را بسیار فراتر از انتظاراتش در سال 2019 تقویت کرد.
او گفت: «ما سعی کردیم محتوای شخصیسازی شده را تقریباً در همه جنبههای استراتژی خود پیادهسازی کنیم. «تبلیغات انتخابی ما بر اساس محتوایی که کاربران قبل از راه اندازی پنجره بازشو خوانده اند تغییر می کند. تبلیغ مرتبط برای این طراحی شده است که به مصرف کنندگان نشان دهد که ما نقاط درد آنها را درک می کنیم و می خواهیم به آنها کمک کنیم. ما به مشتریان خود اجازه میدهیم وقتی در کمپینهای بازاریابی ایمیلی ما مشترک میشوند، نوع محتوایی را که میخواهند از ما دریافت کنند، انتخاب کنند.»
سام وایت، مدیر بازاریابی در سایت CBD Soul CBD گفت، شخصیسازی مؤثر نتیجه تلاشهایی مانند تقسیمبندی رفتاری، یا جدا کردن اعضای مخاطب به گروهها بر اساس اقداماتشان است، مانند خریدهای بار اول، چرخ دستیهای رها شده، خریدهای تکراری و بازدید از صفحه بدون تبدیل. .
وایت افزود: «هر گروه رفتاری میتواند از نظر جمعیتی بسیار شبیه یکدیگر به نظر برسد و سپس به روشهای بسیار متفاوتی عمل کند». «بخشبندی رفتاری چیزی است که به ما امکان میدهد با هر گروه به گونهای صحبت کنیم که از نحوه تعامل آنها با برند منطقی باشد.»
Vivek Chugh، مدیر عامل برنامه چک لیست Listables، تقسیم بندی مبتنی بر داده تا کنون به خوبی کار کرده است زیرا به Listables اجازه می دهد پیام های خود را تنظیم کند و مطمئن شود که آن را در مقابل افراد مناسب دریافت می کند، بنابراین این تقسیم بندی بخش بزرگی از بازاریابی در سال 2020 نیز.
به گفته ناتالیا ولف، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال Effective Spend، پلتفرمهایی مانند گوگل و فیسبوک کنترل بیشتری بر هدفگیری مخاطبان در دست میگیرند، زیرا همزمان از قابلیتهای مناقصه دستی دور میشوند. در همین حال، الگوریتمهای آنها در درک اینکه کدام تصاویر و کپیهای تبلیغاتی بهترین نرخ کلیک و تبدیل را ایجاد میکنند، ماهر شدهاند.
او گفت: «با این تغییرات، ما شاهد ظهور خلاق به عنوان یک محرک عملکرد جدی بودهایم که وزنی برابر با سایر محرکهای کلیدی مانند انتخاب مکان و هدفگیری مخاطب دارد.
در نتیجه، Effective Spend فرآیند طراحی خلاقانه خود را برای گنجاندن یک data-f بازنگری کرد. او افزود: «ما معیارهای عملکرد خلاقیت موجود را تجزیه و تحلیل میکنیم، شکافها را شناسایی میکنیم، و سپس خلاقیت جدیدی طراحی میکنیم که مستقیماً بر معیارهای عملکرد ضعیف تأثیر میگذارد.
یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی در سال 2010، سرمایه گذاری در تحقیقات اولیه بود. تاماس تورک، رئیس بازاریابی آنلاین در شرکت توسعه جاوا اسکریپت کدینگ سانس، گفت که کدینگ سانس از سال 2017 تحقیقات خود را در مورد روند توسعه نرم افزار منتشر کرده است و این گزارش ها لینک هایی از وب سایت های معتبر ایجاد کرده و هزاران مشترک به دست آورده است.
او گفت: «این استراتژی کارساز بود زیرا ما به چیز جدیدی رسیدیم. "داده های جدید لینک ها را جذب کردند و به زیبایی ارائه شدند، که باعث شد مردم آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند."
کدینگ سانس قصد دارد حداقل سه گزارش جدید را با تحقیقات اصلی در سال 2020 منتشر کند.
متیو زاجچوفسکی، سرپرست تیم توسعه در آژانس بازاریابی دیجیتال Digital Third Coast، موافقت کرد که استفاده از دادههای اختصاصی برای ایجاد محتوای طولانی با گرافیک، یک استراتژی موثر در سال 2019 بوده است که منجر به ایجاد بک لینک از هزاران نشریه معتبر شده است.
او افزود: «ناشران میخواهند زوایای داستانی جدیدی را پوشش دهند، حتی اگر قبلاً میلیاردها بار آن را پوشش داده باشند». «داشتن دادههای اختصاصی به ما اجازه میدهد تا آن زاویه منحصربهفرد را داشته باشیم و ارائه آن با گرافیک، اشتراکگذاری را برای آنها آسان میکند. ما به دنبال نویسندگان و نشریاتی می گردیم که این موضوع را پوشش دهند و آن را به عنوان تحقیق یا مطالعه جدید به آنها ارائه دهند.
و محتوایی را که قبلا منتشر کرده اید فراموش نکنید. در واقع، Cyrus Yung، یکی از بنیانگذاران شرکت سئو Ascelade، گفت که به روز رسانی محتوای قدیمی یک استراتژی است که به Ascelade به خوبی خدمت کرده است، زیرا گوگل یک فاکتور رتبه بندی تازگی دارد و اکثر سایت ها در نهایت شاهد پوسیدگی محتوا هستند.
او گفت: "آنها مقالات قدیمی دارند که قبلاً رتبه خوبی داشته اند و بک لینک ها را جذب کرده اند، اما ترافیک جستجو برای آن مقاله خاص روند نزولی دارد."
مارک وبستر، یکی از بنیانگذاران شرکت آموزش بازاریابی آنلاین Authority Hacker، گفت: سال 2019، سالی بود که هکر Authority به جای تولید محتوای جدید و با کیفیت بالا، بر این تاکتیک برای تازه کردن محتوای قدیمی تمرکز کرد.
او گفت: «پس از چند آزمایش، متوجه شدیم که ایجاد بهروزرسانیها و ترفندهای ساده و مهمتر از همه، تغییر تاریخ مقاله برای نشان دادن جدیدترین ویرایش، رتبهبندی ما را فوراً [پرش] به بالا انجام داد». این راز نیست که گوگل محتوای تازه را ترجیح می دهد، اما ما پیش بینی نمی کردیم که این پیروزی به این راحتی باشد.