مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

چه چیزی یک دفتر بزرگ را ایجاد می کند؟

چه دفاتر C-suite داشته باشید و چه جایگاه کار را برای کل کارکنان خود پر کنید ، صندلی و میز اداری دو مهمترین مبلمانی هستند که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. ما بهترین مواد را برای صندلی های اداری خوب پوشش دادیم ، بنابراین اکنون ، بیایید وارد حوزه میزها شویم.

پیدا کنید کدام میز اداری برای شما مناسب است.

کارکنان آسایش و کیفیت می خواهند

نیروی کار شما مهمترین دارایی شما است و کارمندان شما کسانی هستند که ساعت ها در روز در حالی که در دفتر هستند از میز خود استفاده می کنند. بله ، شما مبلمان دلپذیر می خواهید ، اما اگر برای کارکنان شما این کار را انجام ندهید ، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که همه چیز را از بهره وری کارکنان گرفته تا میزان رضایت شغلی تحت تأثیر قرار دهد. در وهله اول ، نیازهای آنها را در انتخاب این مبلمان در نظر بگیرید. شاید یک نظرسنجی از منظر نیروی کار شما وضعیت خوبی را مطالعه کند.

آنها چیزی راحت می خواهند و شما چیزی با دوام می خواهید که بودجه را خراب نکند ، اما همچنین قبل از آماده شدن برای ارتقاء نیاز به جایگزینی نداشته باشید. بنابراین اجازه دهید نگاهی به گزینه های موجود بیندازیم.

میز و مبلمان چوبی

کیفیت مواد چوبی برای ساخت میز و مبلمان اداری بسیار متفاوت است. چوب های سختی مانند چوب ماهون ، گردو ، گیلاس یا بلوط از دیرباز در ادارات اصلی بوده اند و در طرح های بسیار خود بسیار زیبا هستند. با این حال ، با کیفیت بالای میزهای چوبی جامد ، هزینه های بالایی به همراه دارد. برای به حداقل رساندن این امر ، میزهایی که با روکش چوب سخت روی تخته خرده چوب ساخته شده اند ، روی سطح قرار گرفته اند. همانطور که انتظار می رود ، با قیمت کمتر چنین گزینه هایی ، کیفیت پایین تری همراه است. این میزها تا زمانی که از گزینه های چوب جامد استفاده نمی کنند ، از استفاده سنگین جلوگیری می کنند و به همین دلیل ، شاید قبل از اینکه بودجه شما آماده شود ، نیاز به تعویض دارند.

با این حال ، چوب زیبایی بی نظیری را به هر دفتر ارائه می دهد و با تنوع عناصر طراحی در نجاری ، و انواع لکه ها و رنگ ها ، عملاً هیچ چیزی وجود ندارد که یک میز چوبی از نظر طراحی مناسب نباشد.

یک میز و مبل اداری شیشه ای می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

مبلمان اداری شیشه ای

با استفاده از شیشه برای میز و مبلمان اداری مرانتی تعادلی وجود دارد. آنها تا آنجا دوام دارند که احتمالاً مانند چوب نمی پوشند ، اما ترکیبی از محکم و شکننده هستند. آنها مجموعه کاملی از تنظیمات را ارائه می دهند و آنها را برای پروژه های خلاق یا چند منظوره بهینه می کند. اما آنها را در محیطی سخت تر - مانند تولید یا استفاده از ترافیک زیاد - قرار دهید و خطر شکستگی لازم است در نظر گرفته شود. شیشه مقاوم می تواند خطرات ایمنی را تا حدودی به حداقل برساند ، اما بیشتر برای محیط های حرفه ای مناسب است.

چارچوب آنها می تواند بخشی از زیبایی باشد ، همچنین دارای پایه ها و قاب های فلزی یا چوبی است که می تواند زیبایی شیشه را جلوه دهد. موجود در رنگهای دودی ، رنگ آمیزی شده و یا حتی مات ، برای هر دفتر حرفه ای بسیار جذاب است.

مبلمان اداری فلزی

روندها تجدید حیات مواد فلزی در طراحی میز و مبلمان اداری مدرن را نشان می دهند و این یک گزینه بسیار متنوع است. فلز را می توان برای مجموعه ای از میزهای سفارشی شکل داد که واقعاً می توانند دفتر شما را به گالری هنری تبدیل کنند. یکی از با دوام ترین مواد ، قبل از اینکه این میزها واقعا فرسوده شوند ، آماده ارتقاء طراحی خواهید بود. اما سختی آنها به انعطاف پذیری زیادی منجر نمی شود ، که می تواند نقطه ضعف دفتر باشد که هر چند سال یکبار خود و نیازهای آن را دوباره اختراع می کند. با این حال ، با توجه به روش هایی که مبلمان سفارشی می تواند برای استفاده چند منظوره طراحی شود ، می توانید قبل از سفارش با کمی تفکر از انعطاف پذیری مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید. با این گزینه ، می دانید که سالها از سرمایه گذاری خوب خود استفاده خواهید کرد.

بسیاری از مبلمان اداری خوب درباره شما و کارکنان شما می گوید. از اولین میز تحریری که مشتریان شما هنگام ورود به پذیرایی می بینند تا قدرت و نفوذ میز اجرایی ، توجه به جزئیات و همچنین مصالح گویای کسب و کار شما است. شیک یا محکم ، فراگیر یا برجسته ، طراحی میز می تواند حال و هوای اتاق را تنظیم کند. میزهای شما درباره شرکت شما چه می گویند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد