مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

5 بهترین داشبورد نرم افزار مدیریت پروژه، در مقایسه

داشبوردهای مدیریت پروژه (PM) یک نمای کلی سریع از پیشرفت تیم را برای شما و سهامدارانتان فراهم می کند. این داشبوردها داده‌های مربوط به عملکرد پروژه و دستاوردهای نقطه عطف را جمع‌آوری می‌کنند و آن را به یک صفحه نمایش با اسکن آسان تبدیل می‌کنند تا به سرعت بدانید چگونه به جلو بروید.

اکثر نرم افزارهای مدیریت پروژه شامل یک ابزار داشبورد هستند. گزارش‌دهی و ردیابی پروژه اغلب ویژگی‌های اصلی ابزارهای PM هستند که گزارش‌های بصری یا داشبورد را ارائه می‌دهند تا مدیران بتوانند مواردی مانند وضعیت پروژه، هزینه‌ها و سایر اطلاعات کلیدی را در یک نگاه مشاهده کنند.

انتخاب نرم افزار PM می تواند طاقت فرسا باشد. ابزارهای مختلف عملکردهای متفاوتی را ارائه می دهند و قیمت ها از فروشنده ای به فروشنده دیگر بسیار متفاوت است. برای کمک به تجزیه آن، اجازه دهید نگاهی به پنج داشبورد مدیریت پروژه برتر بر اساس مواردی مانند سهولت استفاده/قابلیت استفاده و رضایت مشتری، همانطور که در FrontRunners برای مدیریت پروژه ما شناسایی شده است، بیندازیم.

FrontRunners برترین محصولات نرم افزاری در یک دسته هستند. آنها بهترین قابلیت و ارزش را برای مشاغل کوچک بر اساس قابلیت استفاده و رضایت مشتری ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، روش کامل ما را بخوانید.

FrontRunners برای مدیریت پروژه، ژانویه 2021

لیست FrontRunners مشاوره نرم افزاری که نشان می دهد محصولات مدیریت پروژه در یک ماتریس چگونه کار می کنند (محور X = قابلیت استفاده، محور Y = رضایت مشتری)

این مقاله به پنج گزینه نرم افزار مدیریت پروژه با رتبه بالا نگاه می کند. لیست کامل راه حل های نرم افزار مدیریت پروژه را در فهرست راهنمای نرم افزار Software Advice مشاهده کنید.

قیمت: 20 دلار برای هر کاربر، در ماه برای نسخه Team (نسخه پایه داشبورد ارائه نمی دهد)

نمای کلی داشبورد پروژه: نمای کلی پروژه را سفارشی کنید و چندین پروژه را با این ابزار PM جمع آوری کنید

داشبورد مدیریت پروژه WorkOtter که پنج گزارش مختلف را در یک صفحه نمایش می دهد - در دسترس بودن، نوع پروژه، ظرفیت، منابع تخصیص یافته و کار در مقابل ظرفیت

داشبورد مدیریت پروژه در WorkOtter (منبع)

نکات برجسته قابلیت های داشبورد مدیریتی پروژه WorkOtter:

·        طرح بندی هر داشبورد را با استفاده از فرمت ویجت سفارشی کنید. مهمترین اطلاعات پروژه و نقاط داده را در بالا و جزئیات را در پایین قرار دهید (زیرا یک سهامدار اجرایی احتمالاً پایین نمی رود، اما عضو تیم پروژه شما این کار را انجام می دهد).

·        ایمیل‌های گزارش خودکار داشبورد مکرر را برای ذینفعان تنظیم کنید. این امر می تواند نیاز به جلسات وقت گیر و هفتگی با ذینفعان سطح بالا را کاهش دهد یا از بین ببرد.

·        داشبوردها تعاملی هستند. می‌توانید کلیک کنید تا در معیارها و فیلترهای خاص عمیق‌تر شوید.

·        داشبوردها را بر اساس نقش کاربر شخصی سازی کنید. از آنجایی که ذینفعان مختلف اطلاعات متفاوتی را در اولویت قرار می دهند، WorkOtter می تواند داده های بلادرنگ یکسانی را از طریق داشبوردهای سفارشی برای همه ارسال کند که بینش های مرتبط را بدون به خطر انداختن یکپارچگی نشان می دهد.

قیمت: 35 دلار در ماه برای هفت کارمند اول شما

داشبورد مدیریت پروژه در Claritask (منبع)

نکات برجسته قابلیت های داشبورد مدیریت پروژه Claritask:

·        به راحتی نظرات کارها را از مشارکت کنندگان در همان داشبورد پروژه اصلی و وظایف فرعی مشاهده کنید. هنگامی که اعضای تیم به زمینه یا اطلاعات بیشتری نیاز دارند، این ارتباط بهتر پروژه را تسهیل می کند.

·        برای ثبت زمان صرف شده روی پروژه ها، روی دکمه «پخش» روی هر کار کلیک کنید. اگر برای یک آژانس یا در پروژه های مشاوره کار می کنید، این می تواند مفید باشد.

·        پروژه ها را بر اساس فضاهای کاری گروه بندی کنید یا لیست هایی را در یک پروژه ایجاد کنید تا وظایف را با هم گروه بندی کنید. برای مثال، می‌توانید پروژه‌ها را بر اساس نقطه عطف گروه‌بندی کنید تا به تیم خود کمک کنید تا تلاش‌های خود را بر روی یک هدف در یک زمان متمرکز کند، به‌جای اینکه تحت تأثیر همه وظایف درگیر قرار گیرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد