مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

6 ویژگی رایج کسب و کارها که در طول همه گیری رونق گرفتند

در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها در طول کووید-19 با مشکل مواجه شده‌اند، سایرین رشد و موفقیت را تجربه کرده‌اند. در اینجا برخی از ویژگی های رایج این مشاغل آورده شده است.

 انعطاف پذیری، ارتباطات خوب و مسئولیت اجتماعی چند ویژگی یک تجارت پر رونق پس از همه گیری است.

بسیاری از کسب‌وکارها با استفاده از ویژگی‌هایی مانند همدلی و خلاقیت راه‌هایی برای سازگاری با نیازهای مشتریان خود در همه‌گیری پیدا کردند.

در طول همه‌گیری کووید-19، تعداد بی‌شماری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک با ابهاماتی مواجه بوده‌اند (و هنوز هم با آن مواجه هستند) که با یک بیماری همه‌گیر جهانی همراه است. در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها در تلاش هستند تا تأثیرات مداوم بر اقتصاد و بازار مصرف را کنترل کنند، برخی از آنها واقعاً در این چشم‌انداز شکوفا می‌شوند.

کسب‌وکارهایی که در طول همه‌گیری رونق می‌گیرند: چه چیزی مشترک است؟

در سراسر صنایع، کسب‌وکارها مجبور بودند در مورد نحوه رشد کسب و کار تغییر عملیات خود و تطبیق دستورالعمل‌های جدید فاصله‌گذاری اجتماعی، سریع تصمیم بگیرند.

در اینجا برخی از ویژگی‌های مشترک کسب‌وکارهایی که در طول کووید-19 رشد کرده‌اند، آورده شده است. کشف کنید که چگونه 45000 مدیر عامل کسب و کار خود را رشد می دهند. برای یافتن مشتریان جدید، جمع آوری پول و یافتن راه حل های قابل اعتماد برای هر اولویت کاری، با شرکت های تأیید شده در یک شبکه خصوصی امن ارتباط برقرار کنید.

انعطاف پذیری

وقتی همه‌گیری شروع شد، کسب‌وکارهایی که می‌توانستند با تغییرات پیش بروند، در باز نگه داشتن درهای خود موفق‌ترین بودند. رستوران‌ها می‌توانستند گزینه‌های تحویل بدون تماس را ارائه دهند، و فروشگاه‌های مواد غذایی گزینه‌های بیشتری برای تحویل و خرید در خانه ایجاد کردند.

بسیاری از کسب‌وکارها پروتکل‌های پرسنلی خود را با مجبور کردن کارمندان به کار در شیفت‌های متناوب برای کاهش قرار گرفتن در معرض تغییر داده‌اند. این امر باعث انعطاف پذیری هم از سوی کارمندان و هم از سوی کارفرما می شود. علاوه بر این، تعیین حداکثر تعداد افرادی که می توانند به طور همزمان در یک مکان تجاری باشند نیاز به برنامه ریزی و پروتکل های امنیتی مناسب با کارمندان اضافی دارد.

ارتباط خوب

شفاف بودن با پایگاه مصرف کننده و کارمندان برای صاحبان مشاغل بسیار مهم است. برقراری ارتباط عادات بهداشتی مناسب، رعایت ردیابی تماس و افزایش پروتکل های آموزشی چند راه برای کسب و کارهای موفق برای برقراری ارتباط موثر با کارمندان است.

علاوه بر این، اطلاع دادن به مشتریان از تغییرات ساعت‌ها در فروشگاه‌های آجری یا ایجاد جزوه‌های اطلاعاتی در مورد تغییراتی که قرار است در کسب‌وکار برای کمک به حفظ امنیت مشتریان اعمال کنند، باعث ایجاد اعتماد در جامعه می‌شود.

مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی به معنای اقدام به نفع کل جامعه است. به طور معمول، مسئولیت اجتماعی با حمایت از اهداف خیریه یا محیطی همراه است. در طول همه‌گیری کنونی، این به معنای توجه به روش‌های تمیز کردن مناسب و تلاش‌های بهداشتی و اجرای پروتکل‌های جدید با مصرف‌کنندگان است.

در ایالت ها یا شهرهایی که ماسک اجباری دارند، کسب و کارها ممکن است از ارائه خدمات به مشتریانی که ماسک نمی زنند خودداری کنند، در نتیجه سایر خریداران یا مشتریان را از قرار گرفتن در معرض احتمالی دور نگه می دارند. اکثر آنها همچنین مطمئن شده‌اند که دستورالعمل‌های CDC، از جمله اجرای فاصله اجتماعی مناسب، ایستگاه‌های شستشوی مکرر دست‌ها و ضدعفونی‌سازی در سراسر کسب‌وکارشان را رعایت می‌کنند تا مشتریان در هنگام حضور در مکان‌هایشان احساس راحتی بیشتری کنند.

هر کسب و کاری باید خلاق باشد و راه حل های جدیدی برای مشکلات مشتریان بیابد.

مدبر بودن

کسب‌وکارهایی که می‌توانستند به منابع درآمدی متعدد و اقلام حیاتی مورد نیاز برای ادامه کسب‌وکارشان تکیه کنند، توانستند در طول همه‌گیری پیشرفت کنند. صاحبان کسب‌وکار هوشمند به‌جای ترساندن یا گرفتن تصمیم‌های سریع و کوتاه‌مدت که در بلندمدت به کسب‌وکار کمکی نمی‌کند، به این فکر کردند که چگونه از منابع موجود خود استفاده کنند و توانایی‌های خود را در محیط فعلی تنظیم کنند.

خلاقیت

هر کسب و کاری باید خلاق باشد و راه حل های جدیدی برای مشکلات مشتریان بیابد. این بیماری همه گیر به کارآفرینان مبتکر و آینده نگر این فرصت را داده است تا بدرخشند و این عضلات خلاق را منعطف کنند. کسب‌وکارهایی که خارج از چارچوب فکر می‌کردند و شیوه اداره کسب‌وکار خود را دوباره تصور می‌کردند - مانند آن‌هایی که تجربیات حضوری را به صورت آنلاین ارائه کردند - توانستند به راه‌های جدید دسترسی و جذب مشتریان را ادامه دهند.

یکدلی

این بیماری همه گیر باعث شده است که بیشتر مردم در زندگی روزمره خود با ناشناخته ها دست و پنجه نرم کنند. این می تواند باعث افزایش استرس در بین مصرف کنندگان و کارمندانی شود که ممکن است نگران بیمار شدن، از دست دادن شغل خود یا مراقبت از اعضای بیمار خانواده باشند. درک این مسائل و پاسخگویی با همدلی به صاحبان مشاغل کمک کرده است تا کارمندان و مشتریان خود را به طور یکسان در طول همه گیری حفظ کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد