مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

15 راه برای تبلیغ و ترویج کسب و کار شما در سال 2022

برای صاحبان مشاغل، روش هایی که می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و توجه را به خود جلب کنید، در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. تا نون، مهم ترین تغییر در هزینه های تبلیغات دیجیتال بوده است. یک گزارش تحقیقاتی توسط Zenith انتظار دارد که هزینه تبلیغات اینترنتی ایالات متحده در سال 2020 با 12.4 درصد افزایش به بیش از 135 میلیارد دلار برسد که 53 درصد از هزینه تبلیغات را تشکیل می دهد. این بدان معناست که بیش از نیمی از هزینه های تبلیغاتی اکنون به رسانه های آنلاین منتقل شده است.

و با تغییر روش زندگی و کار ما COVID-19، تمرکز جهان به صورت آنلاین بسیار بیشتر شده است. به همین دلیل، توانایی جلب توجه آنلاین بیشتر از تجارت شما افزایش یافته است.

با در پیش بودن 2022، اکنون زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری روی روندهای رو به رشد و تبلیغ کسب و کارتان است. بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدئویی و بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان بخشی از تبلیغات کسب و کار شما مورد استفاده قرار گیرند.

در این مقاله، ما به پانزده پلتفرم برای رشد کسب و کار خود در سال 2022 و پس از آن نگاه خواهیم کرد.

چگونه در سال 2022 کسب و کار خود را ارتقا دهیم؟

 کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می کنند به طور متوسط ​​2 دلار درآمد دارند.

1) پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات جستجو)

هیچ اشتباهی نکن؛ گوگل یک ماشین تبلیغاتی است. ممکن است به نظر برسد که اطلاعات و ابزارهای مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد (Google Docs، Gmail، Calendars، و غیره)، اما همه این موارد جالب را ارائه می‌کند تا مطمئن شوید تبلیغات آنها را می‌بینید. 85 درصد از درآمد گوگل از پلتفرم گوگل ادز به دست می آید.

رشد محبوبیت تبلیغات گوگل در ده سال گذشته خیره کننده بوده است. در سال 2019، بیش از 160 میلیارد جستجوی ماهانه در گوگل انجام شد. کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می کنند به طور متوسط ​​2 دلار درآمد دارند.

یکی از مزایای بزرگ تبلیغات پرداخت به ازای کلیک این است که شما فقط برای چیزی که مصرف کنندگان روی آن کلیک می کنند هزینه پرداخت می کنید. چه یک کسب و کار بزرگتر یا کوچک باشید، می توانید با هزینه اندکی از قدرت موتور جستجو استفاده کنید. توانایی هدف گذاری و آزمایش بازارهای خاص و اجرای کمپین های خاص به این معنی است که علاقه خریدار قابل توجه است. این یک استراتژی بازاریابی کم هزینه عالی و راهی موثر برای جذب مشتریان احتمالی است.

شاید تنها نقطه ضعف آن رقابت با سایر شرکت‌ها در همان صنعت باشد. به دلیل سهولت دسترسی به تبلیغات گوگل، اکثر بازارهای پرطرفدار چندین تبلیغ دارند که برای کسب رتبه برتر رقابت می کنند.

بسیاری از ما به دیدن تبلیغات در فید رسانه های اجتماعی خود عادت داریم. این نشان دهنده یک فرصت بزرگ برای تجارت است.

2) تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات موتور مالی است که تمام رسانه های اجتماعی را به حرکت در می آورد. لینکدین از اوایل سال 2005 شروع به ارائه تبلیغات پولی کرد، و فیس بوک تبلیغات را در سال 2007 راه اندازی کرد، توییتر تبلیغات را در سال 2010 اضافه کرد، و اینستاگرام تبلیغات را در سال 2013 به پلتفرم معرفی کرد. حتی TikTok شروع به افزودن تبلیغات به پلت فرم اجتماعی بسیار محبوب کرده است.

دنیا به دیدن تبلیغات در فید رسانه های اجتماعی خود عادت کرده است. بسیاری از مردم از کنار آنها می گذرند، اما همچنان آنها را می بینند، که منجر به آشنایی می شود. با اختراع ابزارهایی مانند فرم‌های سرنخ فیسبوک، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌هایی را که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به بازارشان دسترسی پیدا کنند، افزایش داده است. رسانه های اجتماعی هم برای آگاهی از برند و هم برای تبلیغ کسب و کار عالی هستند. در حال حاضر 8 روش مختلف برای تبلیغ کسب و کار شما در فیس بوک وجود دارد که ارزش آزمایش را دارد.

برای کسانی که می خواهند در فیس بوک تبلیغ کنند، میانگین هزینه هر خرید (CPA) در فیس بوک معقول است. یک مطالعه در سال 2018 از Wordstream نشان داد که میانگین CPA در تمام صنایع 18.68 دلار در فیس بوک است (در مقایسه با 48.96 دلار CPA در تبلیغات گوگل).

کمپین‌های ایمیلی می‌توانند به حفظ محصولات و خدمات شما برای مشتریانتان کمک کنند.

3) بازاریابی ایمیلی

پانزده سال پیش، وقتی یک ایمیل دریافت کردید، آن را باز کردید. امروز، شانس باز کردن تمام ایمیل های شما کاهش یافته است. در حالی که نرخ باز شدن ایمیل ها در ده سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، در سال 2019، میانگین نرخ باز شدن ایمیل ها در 22٪ ثابت است.

بسته به بازار شما، ارسال ایمیل به مصرف کنندگان همچنان می تواند گزینه مناسبی باشد. به خصوص زمانی که به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر گنجانده شود، کمپین‌های ایمیلی می‌توانند به حفظ محصولات و خدمات شما برای مشتریانتان کمک کنند.

4) بیانیه های مطبوعاتی

هر بار که کسب و کار شما کاری خبرساز انجام می دهد، ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به رسانه های خبری محلی و منطقه ای بسیار آسان است. روابط عمومی یک ابزار رسانه ای قدرتمند برای کمک به ایجاد تبلیغات است. داشتن توزیع رایگان از طریق کانال های خبری قابل اعتماد به این معنی است که افراد بیشتری آن را می بینند و احتمالاً هوشمندانه را درگیر خواهند کرد. چندین وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای بیانیه های مطبوعاتی خود استفاده کنید، مانند PRLog و 24/7 Press Release.

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند هم به رشد برند شما کمک کند و هم انگیزه های فروش را ارائه دهد.

5) اینفلوئنسر مارکتینگ

یک مدل نسبتاً جدید و تا حدودی آزمایش نشده از تبلیغات از افزایش محبوبیت سلبریتی های خرد و تأثیرگذاران رشد کرده است. محبوب هم در اینستاگرام و هم در یوتیوب، «اینفلوئنسرها» افرادی هستند که پایگاه فالوور زیادی دارند (10000 فالوور به اضافه یک معیار معمولی است).

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند هم به رشد برند شما کمک کند و هم انگیزه های فروش را ارائه دهد. طبق یک مطالعه توسط SproutSocial، میانگین قیمت استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغ یک برند 271 دلار برای هر پست است. برای اینفلوئنسرهای با بیش از 100000 فالوور، میانگین هزینه هر پست 763 دلار بود.

مزیت تبلیغات در پادکست این است که مخاطب به پادکست اعتماد بالایی دارد.

6) تبلیغات پادکست

با افزایش محبوبیت پادکست ها در ده سال گذشته، فرصت های زیادی برای تبلیغ کنندگان وجود دارد تا از مخاطبان علاقه مند استفاده کنند.

تبلیغ‌کنندگان پادکست اغلب «حامیان مالی» نامیده می‌شوند، زیرا به پادکست‌ها اجازه می‌دهند در تجارت باقی بمانند. به عنوان یک مبادله برای حمایت مالی، معمولاً یک آگهی خوانده می شود (مشابه رادیو) که میزبان پادکست در هر قسمت ارائه می دهد.

مزیت قابل توجه تبلیغات در پادکست ها این است که مخاطب به شخصی که تبلیغ را می خواند اعتماد بالایی دارد. بیشتر شنوندگان می دانند که پادکستر محصولات یا خدماتی را که مناسب مخاطبانشان نیست تبلیغ نمی کند.

اگر می‌خواهید در یک پادکست تبلیغ کنید، معمولاً قیمت آن 18 تا 25 دلار CPM (هزینه هر هزار بارگیری) است. برخی از محبوب‌ترین پادکست‌ها می‌توانند بین 40 تا 80 دلار CPM شارژ کنند و اغلب فقط محصولاتی را که شخصاً استفاده می‌کنند تبلیغ می‌کنند.

7) کمک گرفتن از دوستان و نزدیکان

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رشد کسب‌وکارتان این است که از کسانی که می‌شناسید کمک بخواهید. با دوستان، آشنایان، کارفرمایان سابق، سازمان های غیرانتفاعی، مدارس و کالج ها و حتی سایر مشاغلی که مشتریانی دارند که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند، تماس بگیرید. به آنها توضیح دهید که می دانند شما در تجارت هستید و از آنها بپرسید که آیا می توانند از خدمات شما استفاده کنند یا می توانند به افرادی که به آنچه شما می فروشید پیشنهاد دهند.

ممکن است این یک رویکرد بسیار ساده به نظر برسد، اما بسیاری از بهترین معاملات تجاری در نتیجه شناخت شخصی که به خدمات شما نیاز دارد اتفاق می‌افتد.

یک کوپن آنلاین با یک پیشنهاد جذاب ممکن است برای جذب مشتریان جدید برای بازدید از یک تجارت محلی کافی باشد.

8) پیشنهادات مبتنی بر مکان

هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین پیدا شود، باید یک صفحه «Google برای کسب‌وکار من» ایجاد کند تا به افزایش دیده شدن آن کمک کند. این صفحات رایگان هستند و به جستجوگران محلی اجازه می دهند تا کسب و کاری را در نزدیکی خود پیدا کنند.

طبق تحقیقات Think With Google، 75 درصد از افرادی که اطلاعات محلی و مفیدی را در نتایج جستجو پیدا می‌کنند، بیشتر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می‌کنند.

علاوه بر ارائه اطلاعات، Google اکنون اجازه می دهد تا Offers به ​​لیست شما اضافه شود. معمولاً اینها پس‌انداز یا انگیزه‌هایی برای تشویق مردم به امتحان کردن تجارت شما هستند.

اگر شخصی در حال جستجو برای کسب و کاری مانند شما در منطقه محلی خود است، یک کوپن کوچک با یک پیشنهاد ممکن است برای تماس یا بازدید او کافی باشد.

9) سرمایه گذاری مشترک

تبلیغ کسب و کار شما به معنای دریافت پیشنهاد شما در مقابل افراد مناسب است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، یافتن مخاطبانی است که با بازار ایده‌آل شما مطابقت دارند.

یک راه عالی برای انجام این کار، شراکت با مشاغل غیررقیب است که برای همان افرادی که شما هستید بازاریابی می کنند. خدماتی را بیابید که به طور بالقوه می تواند به مشتریان شما ارزش بیافزاید و خدمات شما می تواند به مشتریان آنها نیز کمک کند.

سرمایه گذاری مشترک روشی درخشان برای رشد شناخت و فروش برند است. شما می توانید از اعتماد و اقتدار شرکت شریک خود استفاده کنید و آنها می توانند از اعتماد شما بهره مند شوند.

از ویدیو می توان برای تبلیغ، آموزش و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی استفاده کرد.

10) محتوای ویدیویی و تبلیغات

از زمانی که یوتیوب در سال 2005 راه اندازی شد، این پلتفرم به محبوب ترین پلت فرم ویدیویی در جهان تبدیل شد. در یک ماه متوسط، 80 درصد از افراد 18 تا 49 ساله یوتیوب را تماشا می کنند.

یوتیوب نه تنها فرصتی برای تبلیغات در پلتفرم ارائه می دهد، بلکه فرمت ویدیو نیز راهی عالی برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما است. کسب و کارهایی که از ویدئو به عنوان بخشی از تبلیغات و محتوا استفاده می کنند، تعامل بیشتری با مشتریان خود به دست خواهند آورد. داشتن یک کانال یوتیوب و افزودن بازاریابی ویدئویی به کسب و کار شما نیز می تواند به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند.

از ویدیو می توان برای تبلیغ، آموزش و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی استفاده کرد. همچنین می توانید از ویدئو به عنوان بخشی اضافی از هر پست وبلاگی که می نویسید استفاده کنید.

بهترین از همه این است که هزینه تولید ویدیو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با کمتر از چند هزار دلار، یک شرکت می تواند یک استودیوی داخلی راه اندازی کند و شروع به ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا کند.

اگر وب سایتی ایجاد کنید که به سؤالات پاسخ می دهد و راه حل هایی برای مشکلات ارائه می دهد، شروع به جلب توجه خواهید کرد.

11) ترافیک وب ارگانیک

البته همه دوست دارند وب سایتشان در رتبه اول گوگل قرار گیرد. و با کمی تلاش و تمرکز، هنوز فرصت قابل توجهی برای افزایش دید خود از طریق دسترسی ارگانیک وجود دارد.

ترافیک ارگانیک به سایت شما همیشه به سودمندی وب سایت شما بستگی دارد. اگر وب‌سایتی ایجاد می‌کنید که به سؤالات مشتریان بالقوه شما پاسخ می‌دهد و راه‌حل‌هایی برای آنها ارائه می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد