مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

سیستم مدیریت استخدام (RMS)

سیستم مدیریت استخدام (RMS) مجموعه ای از ابزارهایی است که برای خودکارسازی و مدیریت عملیات استخدام و کارمندی سازمان شما طراحی شده است. RMS Zoho Recruit به شما امکان می دهد کل فرآیند استخدام خود را مدیریت کنید، از ارسال مشاغل خود گرفته تا ارتباط و درگیر نگه داشتن متقاضیان

چرا یک استخدام کننده به RMS نیاز دارد؟

با خودکار کردن نرم افزار استخدام خود، کارهای معمولی مانند برنامه ریزی مصاحبه ها را کاهش دهید و برنامه خود را برای فعالیت های فوری تر آزاد کنید. سیستم های مدیریت استخدام آنلاین یک فرآیند درخواست یک مرحله ای را برای جویندگان کار ایجاد می کند. با کمک یک سیستم ردیابی متقاضی (ATS) و نرم افزار مدیریت روابط نامزد (CRM)، یک استخدام کننده می تواند پایگاه داده مشتری خود را افزایش دهد و به طور کلی تجربه بهتری برای نامزد ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم مدیریت استخدام کلیک کنید.

چگونه ابزار مدیریت استخدام مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب پلت فرم مدیریت استخدام مناسب برای شرکت پرسنل خود یک تصمیم مهم است. با ترکیبی مناسب از ویژگی های ضروری، می توانید فرآیند استخدام الکترونیکی خود را آغاز کنید. سیستم مدیریت استخدام یکپارچه Zoho تعدادی ویژگی ضروری از جمله موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد.

مدیریت رزومه

با سیستم مدیریت کارآمد رزومه ما فوراً رزومه ها را آپلود، تجزیه و جستجو کنید. فرمت رزومه خود را ایجاد کنید، اطلاعات تماس نامزدها و رزومه های نام تجاری را با موضوع شرکت خود قبل از ارسال به مشتریان خود مخفی کنید تا مطمئن شوید که شما تنها نقطه تماس برای رزومه هستید.

مدیریت سایت شغلی

استخدام بهترین کاندید با ایجاد اولین برداشت درست شروع می شود. با سایت مشاغل سفارشی Zoho Recruit آن را مورد توجه قرار دهید و مدیریت نامزدها را بهبود بخشید. با یک سایت شغلی زیبا، تجربه نامزدی بهتری ایجاد کنید و درخواست را برای داوطلبان آسان‌تر کنید. همچنین می‌توانید با پرسیدن سؤالات غربالگری مناسب، یک فرآیند استخدام ساختاریافته ایجاد کنید که بعداً در ارزیابی داوطلبان صرفه‌جویی می‌کند.

منبع یابی نامزدها

با منبع یابی کانال های متعدد، دیده شدن فرصت های شغلی خود را افزایش دهید. با نرم افزار مدیریت استخدام آنلاین ما زمان پر کردن را کاهش دهید. استعدادها را با استفاده از تابلوهای شغلی رایگان و ممتاز در سراسر جهان جستجو کنید. به طرفداران لینکدین اجازه دهید مستقیماً از صفحه لینکدین خود درخواست دهند و جزئیات نامزد را با یک کلیک تکمیل کنند. با تقویت کننده های منبع قدرتمند ما فورا استعدادها را پیدا کنید.

ردیابی متقاضی

با ساده‌سازی وظایف روزانه خود با منبع، جستجو و تطابق سریع‌تر، بهره‌وری استخدام‌کننده را افزایش دهید. از غربالگری تا استخدام، وضعیت نامزد را در هر مرحله از سیستم مدیریت استخدام مشاهده کنید. یک طرح اولیه ایجاد کنید و تمام کارهای روتین خود را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید با نرم افزار مدیریت نامزد Zoho Recruit زمان خود را برای شناسایی مرتبط ترین نامزد برای این شغل دوباره سرمایه گذاری کنید.

جذب مشارکتی

با فراهم کردن دسترسی به سطوح مختلف اطلاعات، نقش ها و مجوزهای کاربر را مدیریت کنید. همکاران خود را با @منشن ها در جریان نگه دارید. درست مانند سایر قابلیت‌های برچسب‌گذاری، Zoho Recruit's @menions یک اعلان فشار ارسال می‌کند تا تیم شما بتواند در بالای بازی خود بماند. گزارش فعالیت به شما امکان می دهد لیستی از اقدامات انجام شده توسط کاربران در Zoho Recruit را مشاهده کنید. مدیریت داده های استخدام اجازه می دهد تا فرآیند استخدام الکترونیکی شما مبتنی بر داده باشد.

مصاحبه ها را برنامه ریزی کنید

با نرم‌افزار مدیریت مصاحبه Zoho Recruit بزرگ‌تر و سریع‌تر مصاحبه کنید تا هرگز استخدام عالی را از دست ندهید. چه از تقویم Microsoft Outlook استفاده کنید یا از تقویم Google، Zoho Recruit آن را پیدا کرده و با آنها ادغام می کند.

·        زمان‌بندی مصاحبه با نرم‌افزار مدیریت استخدام

·        چه چیزی نرم افزار مدیریت استخدام Zoho Recruit را متفاوت می کند؟

·        کارهای وقت گیر خود را خودکار کنید

نرم افزار استخدام Zoho Recruit چندین عملکرد یا کار را با یک کلیک ترکیب می کند. کارهای پیش پا افتاده را کاهش دهید و بیشتر بر روی یافتن نامزدهای با کیفیت تمرکز کنید.

مراحل استخدام متناسب با فرآیند استخدام شما

خطوط لوله استخدام به شما چشم اندازی کلی از فرصت های شغلی شما می دهد. یک نمای کلی از وضعیت نامزدهای خود در سیستم استخدام خود دریافت کنید و همه را در جریان بگذارید.

تصمیمات استخدامی مبتنی بر داده را بگیرید

آگاهانه ترین تصمیمات را در زمان مناسب بگیرید. گزارش هایی را با تجزیه و تحلیل های پیشرفته Recruit ایجاد کنید تا بینش خود را در مورد وضعیت مصاحبه داوطلب، وضعیت باز شدن شغل و موارد دیگر بدست آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد