پیاده سازی مدیریت دانش موثر مزایای بسیاری برای یک سازمان یا کسب و کار به همراه دارد. در حقیقت، موضوع ایجاد یک فرهنگ واقعی مدیریت دانش است، زیرا موفقیت در نهایت در تخصیص این ابزار توسط همه کارکنان نهفته است و نه تنها در واقعیت متمرکز کردن داده ها. اینجاست که جادو اتفاق می افتد و مزایای آن ده برابر می شود.
در واقع، اطلاعات با استفاده، زمینه سازی، اصلاح، بهبود، اظهار نظر و بحث، ارزش خود را افزایش می دهد. این پایگاه دانش دقیقاً باید به عنوان مبنایی برای تشویق کار مشترک و تحریک هوش جمعی باشد.
و برای اینکه همه اینها با پتانسیل کامل خود کار کنند، مدیریت دانش باید بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ شرکتی باشد، که شامل هر کارمند، چه مدیران بخش، چه مدیران تیم یا کارمندان باشد. هر کس دانش جالب و مکملی دارد که در کنار هم، غنای غیر قابل تخمینی ایجاد می کند.
میخواهید با مراحل مدیریت دانش آشنا شوید؟ اینجا کلیک کنید.
آیا می دانستید که یک کارمند به طور متوسط بیش از 7 ساعت از هفته کاری خود را صرف جستجو و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود می کند؟ (طبق مطالعه مک کینزی)
با اجازه دادن به آنها برای کار موثرتر، یک پلت فرم به اشتراک گذاری دانش خوب می تواند بهره وری تیم شما را افزایش دهد، اتلاف زمان را کاهش دهد و مشارکت کارکنان را افزایش دهد!
Elium یک راه حل مدیریت دانش اجتماعی پیشرفته را با عملکرد جستجوی هوشمند ترکیب می کند تا از فرآیندهای کاری هوشمند پشتیبانی کند. این سیستم با ایجاد امکان سازماندهی، بحث و تبادل نظر و به اشتراک گذاری اطلاعات قابل اعتماد، هوش جمعی سازمان شما را افزایش می دهد.
کاربران Elium چه در دفتر باشند، چه در میدان، یا از خانه کار کنند، می توانند در صورت نیاز به محتوای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. سایت منبع:
با ایجاد یک منبع دقیق، Elium به تیم های شما امکان می دهد از دانش موجود سرمایه گذاری کرده و روی کارهای پیچیده تر تمرکز کنند.
این سیستم به سازمان ها کمک می کند تا سیلوهای اطلاعات را تجزیه کنند و فرهنگ مشارکتی را از درون تغذیه کنند
کاربران می توانند یک کتابخانه مرجع بسازند که کارکنان بتوانند برای ارتقای دانش و مهارت های خود مرور کنند
شما می توانید جریان اطلاعات خود را از بالا به پایین، از پایین به بالا، عرضی، رسمی یا غیررسمی بر اساس اهداف و نیازهای خود سازماندهی کنید.
· سازماندهی محتوا فراتر از پوشه ها
· با فاصله ها سریع پیمایش کنید
· مجوزها و محرمانه بودن را مدیریت کنید
· با جستجو و برچسب های وجهی در زمان صرفه جویی کنید
· مطالب پراکنده را با هم ترسیم کنید
· همه را در یک صفحه قرار دهید
· ایجاد و قالب بندی محتوا در یک چشمک
· پشتیبانی از 200+ نوع محتوا
· از پیوندهای هوشمند استفاده کنید و محتوای خارجی را جاسازی کنید
· از طریق ردیابی نسخه، دید واضحی از مسیرهای اسناد دریافت کنید
· اطلاعات درست را در زمان مناسب به فرد مناسب برسانید
· پاسخ ها را بیابید و تعامل را افزایش دهید
· دسترسی به موبایل با اپلیکیشن های iOS و اندروید
· با ذکر @نام همکاران بازخورد دریافت کنید
· اعلانها و خلاصهها شما را بهروز میکنند
· کمک را در فهرست افراد خود پیدا کنید
· ادغام در محل کار
· SAML2 SSO و احراز هویت SCIM
· پلاگین های گوگل، مایکروسافت و محل کار
· GraphQL API برای ادغام های شخص ثالث
· اسناد قدیمی خود را به صورت انبوه وارد کنید