مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

با مدرک مدیریت کسب و کار چه کاری می توانید انجام دهید؟

گاهی مراقبت از خانواده به معنای مراقبت از خود است. تصمیم شما برای کسب مدرک به همان اندازه برای شماست که برای آنها. به همین دلیل است که می خواهید شغلی را انتخاب کنید که نه تنها از افرادی که دوست دارید حمایت کند، بلکه به شما امکان می دهد از رفتن به سر کار هر روز لذت ببرید.

شما در تمام طول زندگی خود در مشاغل مختلفی کار کرده اید، اما آماده راه اندازی یک شغل هستید. شما متعهد به برداشتن گام‌های لازم برای تثبیت خود در زمینه کسب‌وکار هستید، جایی که گزینه‌ها بسیار زیاد است. جای تعجب نیست که برای کمک به دستیابی به این هدف، به دریافت مدرک مدیریت کسب و کار فکر می کنید.

قبل از کاوش در بسیاری از مشاغل مشاوره مدیریت کسب و کار در آنجا، مفید است که با عناصر آموزشی که به تجهیز دانشجویان برای چنین موقعیت هایی کمک می کند آشنا شوید. برنامه درسی در یک برنامه مدیریت کسب و کار، زیرکی اساسی کسب و کار مورد نیاز برای موفقیت در این صنعت پویا را پوشش می دهد.

فارغ از سطح مدرک، رشته های مدیریت کسب و کار می توانند انتظار کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصول کسب و کار، اثربخشی سازمانی، تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت روابط و موارد دیگر را داشته باشند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به انواع دوره‌هایی بیندازیم که می‌توانید در مقطع کاردانی یا کارشناسی انتظار داشته باشید.

دوره های مشترک کاردانی مدیریت بازرگانی:

اصول مالی

·        تجزیه و تحلیل کسب و کار و هوش

·        مدیریت منابع انسانی

·        مدیریت عملکرد و پروژه

·        خدمات مشتری

·        دوره های لیسانس متداول مدیریت بازرگانی:

·        حسابداری برای مدیران کسب و کار

·        قانون تجارت و رفتار اخلاقی

·        تصمیم گیری مالی و مدیریت ریسک

·        توسعه تیم پویا

تحلیل رفتار سازمانی

دوره های ذکر شده در بالا به تجهیز مشاوره مدیریت کسب و کار به مجموعه مهارت های همه کاره ای کمک می کند که می تواند در موقعیت های مختلف در این زمینه اعمال شود. گزینه های مناسب زیادی برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی وجود دارد. بیایید برخی از مشاغل رایج مدیریت کسب و کار را بررسی کنیم.

با مدرک کاردانی مدیریت کسب و کار چه کاری می توانید انجام دهید؟

کسب مدرک کاردانی در مدیریت کسب و کار این پتانسیل را دارد که تأثیر مثبتی بر آینده شغلی و پتانسیل درآمد شما داشته باشد. طبق اداره آمار کار (BLS) در سال 2017، دارندگان مدرک کاردانی به طور متوسط ​​سالانه 6864 دلار بیشتر از کسانی که فقط دیپلم دبیرستان داشتند، درآمد داشتند.

دانستن این عالی است، اما چه فرصت هایی برای دارندگان مدرک کاردانی وجود دارد؟ برای کمک به ارائه ایده بهتر از آنچه در دسترس است، بیش از 155000 آگهی شغلی را در سال گذشته تجزیه و تحلیل کردیم.

1. کارمندان حسابداری، حسابداری و حسابرسی

کارگران در این حوزه ها بر نظارت و نگهداری سوابق مالی شرکت تمرکز می کنند. وظایف معمولاً شامل کدگذاری اسناد طبق رویه، ثبت و خلاصه کردن داده‌های عددی از طرف شرکت و تطبیق هرگونه اختلاف مالی یافت شده در حین رعایت سیاست‌های فدرال، ایالتی و شرکت است.

2. معاون اداری

دستیاران اداری معمولاً به تماس های تلفنی پاسخ می دهند، جلسات را برنامه ریزی می کنند، اطلاعات پایگاه داده را به روز می کنند، فاکتورها را تهیه می کنند و نامه های دریافتی و خروجی را مدیریت می کنند. این کارکنان باید سازماندهی شده و جزئیات گرا باشند، زیرا آنها مسئولیت انواع وظایف اداری را بر عهده دارند که کسب و کارها را به خوبی اداره می کند.

3. همکار فروش

این کارگران را می‌توان در طیف وسیعی از صنایع یافت اگر محصول یا خدماتی وجود داشته باشد، کسب‌وکارها به کسی برای فروش آن نیاز دارند. آنها تخصص در مورد کالا ارائه می دهند، به سوالات مشتریان پاسخ می دهند و معاملات را پردازش می کنند. بسیاری از این موقعیت ها پتانسیل دریافت پورسانت را دارند، که در صورت یافتن موقعیت و ساختار پرداخت مناسب، می تواند پتانسیل درآمدزایی شما را افزایش دهد.

4. همکار خدمات مشتری

دقیقاً در عنوان وجود دارد - همکاران خدمات مشتری همه در مورد خدمت به مشتری هستند. خواه گوش دادن به سوالات یا نگرانی های مشتری، سفارش دادن، ارائه اطلاعات در مورد محصولات و خدمات یا ثبت جزئیات اطلاعات تماس مشتری باشد، این متخصصان کسب و کار مطمئن می شوند که مشتریان و مشتریان دیده می شوند. صبر و درک در این موقعیت بسیار زیاد است، زیرا همکاران خدمات مشتری اغلب به شکایات مشتریان گوش می دهند و برای حل آنها تلاش می کنند.

5. بانکدار شخصی

یک بانکدار شخصی کل روابط مشتری با یک بانک خرده فروشی را اداره می کند. از وام ها و حساب های شخصی گرفته تا صندوق های امانی و سرمایه گذاری. بنابراین، این بانکداران دانش گسترده ای در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک بانک دارند. آنها می توانند با پاسخ دادن به سؤالات مشتریان و کمک به آنها در تصمیم گیری صحیح برای امور مالی خود، خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. آنها نقطه مرکزی تماس مشتریان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد