مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

مشاوره مدیریت

اصول مدیریت سازمانی

20 راه برای تبدیل شدن به مشاور مدیریت کسب و کار

اگرچه این روزها می توانید تقریباً در هر زمینه ای مشاور مدیریت کسب و کار باشید، 20 تجارت برتر مشاوره فعلی عبارتند از:

1.حسابداری:

 حسابداری چیزی است که هر کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک به آن نیاز دارد. مشاوران حسابداری می توانند به کسب و کار با تمام نیازهای مالی آن کمک کنند.

2. تبلیغات:

برای مشاوره مدیریت کسب و کار تبلیغات این نوع مشاور معمولاً توسط یک تجارت استخدام می شود تا یک کمپین تبلیغاتی استراتژیک خوب ایجاد کند.

3. حسابرسی:

 مشاوران حسابرسی از ثمره کار خود از مشاورانی که صورت‌حساب‌های آب و برق کسب‌وکارهای کوچک را حسابرسی می‌کنند تا مشاورانی که کارهای عمده شرکت‌های مخابراتی را انجام می‌دهند.

4. کسب و کار:

 می دانید چگونه به یک کسب و کار کمک کنید تا سود کند؟ اگر حس تجاری خوبی دارید، به عنوان یک مشاور کسب و کار خوب عمل خواهید کرد. پس از مشاوره کامپیوتری، افرادی که در این زمینه هستند در رتبه بعدی قرار دارند.

5. نوشتن کسب و کار:

همه می‌دانند که اکثر تاجران هنگام نوشتن گزارش مشکل دارند - یا حتی یک یادداشت ساده. وارد مشاور نوشتن کسب و کار شوید و همه خوشحال می شوند!

6. مشاوره شغلی:

 با افزایش روزافزون افرادی که خود را قربانی کوچک سازی شرکت می دانند، مشاوران شغلی همیشه مورد تقاضا خواهند بود. مشاوران شغلی، مشتریان خود را به سمت حرفه یا شغلی راهنمایی می‌کنند که به آنها کمک می‌کند تا هم به عنوان یک کارمند خوشحال و سازنده باشند.

7. ارتباطات:

 مشاوران ارتباطات در کمک به کارکنان در کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای برقراری ارتباط بهتر با یکدیگر تخصص دارند که در نهایت باعث کارآمدتر شدن کسب و کار و عملکرد روان می شود.

8. برنامه نویس کامپیوتر:

از نرم افزار گرفته تا سخت افزار و همه چیز در این بین، اگر کامپیوتر بلد باشید، بزرگترین مشکل شما نداشتن ساعات کافی در روز برای برآورده کردن خواسته های مشتریانتان خواهد بود!

9. خدمات تحریریه:

 از تولید خبرنامه تا گزارش های سالانه شرکت ها، مشاورانی که در زمینه تحریریه خبره هستند همیشه مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

10. شرکت‌های جستجوگر/هدشارگر:

 در حالی که این برای همه مناسب نیست، افرادی هستند که از یافتن استعداد برای کارفرمایان لذت می‌برند.

11. باغبانی:

در دهه گذشته تقاضا برای مشاوران باغبانی به یک تجارت 1 میلیون دلاری در سال تبدیل شده است. نه تنها کسب و کارها مشاوران باغبانی استخدام می کنند. افرادی که بیش از حد مشغول هستند و نمی توانند از باغ های خود در خانه مراقبت کنند نیز همینطور هستند.

12. کمک هزینه:

هنگامی که نحوه نوشتن یک پیشنهاد کمک هزینه را یاد گرفتید، می توانید قیمت خود را نام ببرید.

13. منابع انسانی:

تا زمانی که کسب و کارها با مردم مشکل دارند (و آنها همیشه خواهند داشت)، مشاوران در این زمینه از عرضه بی پایان مشتریان شرکتی، اعم از بزرگ و کوچک برخوردار خواهند بود. (برنامه های پیشگیری از مشکلات مردم می تواند شامل آموزش کارمندان برای کنار آمدن با دیگران، احترام و حتی پیشگیری از خشونت در محیط کار باشد.)

14. بیمه:

همه به بیمه نیاز دارند و همه به یک مشاور بیمه نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا بهترین طرح و قیمت را برای خود پیدا کنند.

15. بازاریابی:

 آیا می توانید به یک کسب و کار کمک کنید تا یک برنامه بازاریابی بنویسد؟ یا ایده هایی دارید که فکر می کنید به ارتقای یک تجارت کمک می کند؟ اگر چنین است، چرا دست خود را به عنوان یک مشاور بازاریابی امتحان نمی کنید؟

16. مدیریت حقوق و دستمزد:

 همه باید حقوق بگیرند. با استفاده از دانش و تخصص خود در مدیریت حقوق و دستمزد می توانید این خدمات را به بسیاری از کسب و کارها اعم از بزرگ و کوچک ارائه دهید.

17. روابط عمومی:

دریافت پوشش مطبوعاتی خوب برای هر سازمانی یک هنر واقعی است. وقتی یک سازمان یک مشاور روابط عمومی خوب پیدا می کند، مادام العمر به او می چسبد!

18. انتشارات:

 اگر به حوزه نشر علاقه دارید، پس هر آنچه را که می توانید بیاموزید و شما نیز می توانید یک مشاور نشر باشید. مشاور انتشاراتی معمولاً زمانی که برای راه‌اندازی روزنامه، مجله، خبرنامه و حتی وب‌سایت‌ها و خبرنامه‌های الکترونیکی آماده هستند، به سرمایه‌گذاری‌های جدید کمک می‌کند.

19. مالیات:

با یک برنامه بازاریابی و کسب و کار مناسب (و علاقه خالصانه به مالیات)، شغل شما به عنوان مشاور مالیاتی می تواند بسیار سودآور باشد. یک مشاور مالیاتی روش های قانونی را برای پرداخت کمترین مالیات ممکن به مشاغل توصیه می کند.

20. خدمات نوشتاری:

هر چیزی که مربوط به نوشتار باشد همیشه مورد تقاضا خواهد بود. تخصص خود را در زمینه نویسندگی بیابید، و آسمان محدودیت خواهد بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 23 آبان 1400 ساعت 20:03 https://hamik.blogsky.com/reg

سلام
مطلبتون مفید بود یکباره در فهرست وبلاگ های به روز دیدم و مطالعه کردم.
ممنون

سپاس از همراهی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد